Tobulas pilvo presas

Graži ir sportiška figūra yra ne tik vyrų, tačiau ir moterų siekiamybė. Tai pastebima ypač prasidėjus karštajam sezonui. Greičiausiai visi pripažįsta, jog suglebęs kūnas neatrodo itin patraukliai, na o išryškėjantis raumeninis sluoksnis išduoda, jog įdėjote daug darbo bei ruošiatės vasarai. Kalbant apie tai, ką dažniausiai žmonės nori patobulinti savo figūroje, galima drąsiai teigti, jog tai pilvo presas. Ne kartą tenka girdėti, kai net ir neturintys antsvorio asmenys svarsto, kaip išryškinti pilvo raumenis. Tai savaime suprantama, nes tai kūno vieta, kurios raumenys labiausiai pasislepia po riebaliniu sluoksniu, nors pastarasis ir nėra didelis. Taigi, norint išryškint raumenis reikia įdėti gana nemažai darbo. Šiek tiek plačiau apie tai.

Visų pirma reikia kalbėti apie sveiką mitybą. Tai visko pagrindas. Nesvarbu ar norite priaugti raumenų, numesti svorio ar tiesiog jaustis gerai – visa tai reikia pradėti nuo mitybos. Posakis, jog sportuojant gali valgyti ką panorėjus nėra labai teisingas. Mat jei norite numesti svorio jums reikia deginti riebalus ir suvalgyti jų mažiau. Tai dažnai tampa problema, nes sportuojant išeikvojama daugiau energijos ir norisi daugiau valgyti. Visgi, turėtumėte apgalvoti ne tik kiek valgote, bet ir ką. Siekiant, jog išryškėtų pilvo presas, jūsų mityba turi būti subalansuota, kurioje nebūtų begalės riebalų, o gautumėte maistingas medžiagas, suteikiančias energijos. Taip pat nepamirškite ir vandens. Mokslininkai pripažįsta, jog neretai žmogaus organizmas maišo alkį su troškuliu, tad jei nuolatos gurkšnosite vandenį, žinosite, kada iš tiesų esate alkani. Negana to, pamirškite naktipiečius! Pripažinkime, jog vakarais, noras valgyti itin sustiprėja, tačiau nepasiduokite. Naktį organizmas ilsisi ir negali panaudoti maiste esančios energijos, būtent todėl visas maistas keliauja į riebalinį sluoksnį, kuris ir paslepia pilvo raumenis. Taigi, nepamirškite, jog sveika mityba yra pirmas žingsnis ne tik į geresnę savijautą, tačiau ir tobulas formas.

Na ir žinoma – sportas. Darykite kuo įvairesnius pilvo preso pratimus. Jei manote, jog kiekvieną dieną darysite tą patį pratimą ir pasieksite gerų rezultatų – klystate. Tokiose situacijose organizmas pripranta prie krūvio konkrečiai raumens daliai ir nustoja stengtis, na o tada jūsų treniruotės eina veltui. Taigi, pilvo presas ryškės tik tada jei jam neleisite atsipalaiduoti bei priprasti prie programos. Išbandykite skirtingus atsilenkimus, pasisukimus ir kitus įvairius pratimus. Taip pat pasilikite keletą poilsio dienų. Raumens varginimas taip pat nėra gera išeitis. Taigi, jei norite atrodyti nepriekaištingai ir puikuotis tobulai atrodančiais pilvo raumenimis – darbo imkitės jau dabar.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *